Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Iran oborio američku bespilotnu izviđačku letelicu

Komentari (24) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 20 jul 2011 13:24
Marko
Divna vest, slava Iranu!
Preporuke:
89
1
2 sreda, 20 jul 2011 13:53
Marko Gay
Mora se ubrzati prebacivanje celokupne vojne avijacije na bespilotnu kontrolu i tako omoguciti da radimo sta zelimo bez rizika.
Preporuke:
3
59
3 sreda, 20 jul 2011 14:45
Holy Smoke
@Marko Gay

E, jesi smesan, Markic ;-)

Ma, kad im ti zapovedis, ima odma' da si predju na te bespilotne, ima da ih uvedu i na commercial flights, ako treba :-D
Preporuke:
47
1
4 sreda, 20 jul 2011 15:28
Marko Gay
@ Holy Smoke


E, jesi smesan, Markic ;-)


Znam da Srbi cene samo kad im se sluzbeno potvrdi sa zvanicnog mesta (i to s pecatom).

Da dobijete zvanicno saopstenje, proguglajte sve ovo zajedno:

raf - Unmanned Aerial Vehicle
Preporuke:
2
37
5 sreda, 20 jul 2011 15:33
Rade Jovićević
Konačno jedna dobra vest!
Preporuke:
43
0
6 sreda, 20 jul 2011 15:59
Velibor
@Marko Gay Ljudi ginu od tih bespilotnih letelica!
Gde ce ti dusa covece???
Preporuke:
42
0
7 sreda, 20 jul 2011 17:39
Radgost
Ama ako polete bespilotne sa nepoznate lokacije
veseljak će se namestiti prema nepoznatom a vi se
rečkate i živcirate bez potrebe.
Preporuke:
13
0
8 sreda, 20 jul 2011 18:01
jututunac
@Velibor: ...nema dusu !
Preporuke:
15
0
9 sreda, 20 jul 2011 18:03
Svetislav Kostić
@ Marko Gay izabrao sam od sebe slobodno da ovdje igra dvorsku budalu.

A ono u šta se Marko Gay jedva razumije, jeste da Iranci pripadaju velikoj porodici indoevropskih naroda kao i skupini inroevropskih jezika. Jezici kojim svi u govore u Evropi, sem Finaca, Baska i Mađara i eskima na sjeveru Skandinavije.

A Iranski Skiti vladali su u starom vijeku sve do prelaza u Srednji vijek 1000 (tisuću) godina na prostorima između kineskih granica i stepa današnje Ukrajine. A moćni kineski car da bi ih udobrovoljio, darivao Skitskim vođama svoje kćeri za supruge.

Lako je svakom biti gej koji se takvim i rodio. Ali za pouke koje Marko gej od mene dobio, nije divoljno na svijet samo doći, nego i učiti.
Preporuke:
21
2
10 sreda, 20 jul 2011 20:16
Branislav
Da se nadovežem na prethodni komentar... A i skandinavskom plemenu Asa je prapostojbina današnji Iran i po njima je Azija dobila ime... Pored nabrojanih i Estonci ne pričaju indoevropskim jezikom, već ugrofinskim. U evropskom delu Rusije ih ima već mnogo više...

Elem, drago mi je da su Iranci oborili američku bespilotnu letelicu. Na ugrožavanje vazdušnog prostora se drugačije i ne može odgovoriti. Nemaju amerikanci šta da traže u Iranu.
Preporuke:
27
0
11 sreda, 20 jul 2011 22:19
Mitar
SAD HOĆE JOŠ JEDAN USPEŠAN RAT? KAO OVE U PREGLEDU?

U Vijetnamu su proglasili pobedu i smotali zastavu i pobegli helikopterom sa krova ambasade.

U Avganistanu su odmah proglasili pobedu, a sad neznaju kako da se izvuku.

U Iraku su proglasili pobedu i sad ne znaju kako da pobegnu.

U Libiji su započeli nešto što im se već obija o glavu.

Iran je ozbiljna i moćna država pa i tu čačkaju mečku.

Tek će u Iranu slomiti vrat.

Neka bude tako. AMIN.
Preporuke:
21
0
12 sreda, 20 jul 2011 23:46
Marko Gay
@ Velibor & jututunac

Nasa post-tradicionalna kultura dominira u malom broju zemalja, dok je ogromna vecina covecanstva (ukljucujuci npr Iran, Srbiju, Kinu, Rusiju, Brazil, Indiju, Indoneziju, Nigeriju...) odana patrijarhalnim vrednostima.

Jedino sto ovu tradicionalisticku vecinu sprecava da zadominira svetom je nasa vojna premoc, zbog cega se ta premoc mora cuvati “kao zenica oka svog”.

U protivnom, mogli bi se probuditi u svetu gde se nasi mladi muskarci vise ne bi mogli slobodno i bezbrizno pederisati, nego bi za to bili izvodeni pred sud kao u Iranu ili bili socijalno bojkotovani kao u Srbiji.

Ko od nas zeli da zivi u takvom svetu?
Preporuke:
3
16
13 četvrtak, 21 jul 2011 03:18
Tuljanin@Marko Gej
Zaista: ko od nas želi da živi u svetu Suhravardija, Dželaludina Rumija, al-Haladža, Omara Hajama, Atara ili Hafiza? Mnogo je bolje živeti u svetu "u kome naši mladi muškarci mogu slobodno i bezbrižno da se pederišu" - u svetu neobuzdanog ekonomizma, bezuslovne vere u tehniku i mračenja duha; u svetu čoveka-mase, "paćeničke drugosti", politički korektnog diskursa i sumanutog i otužnog proračunavanja uslova dolazeće nam sreće. U ovom svetu napretka koji, doduše, uključuje i poneki genocid, poneko pedagoško i humanitarno bombardovanje "iranskih nuklearnih postrojenja" - ali avaj!... Ozračiti jednu zemlju i razrušiti Isfahan, Kom, Jazd, Tebriz, Hamadan i Kirman uistinu je sitnica.
Važno je "odbraniti se". "Odbraniti" "slobodni svet", "liberalne vrednote", "prava pedera"...
Preporuke:
11
0
14 četvrtak, 21 jul 2011 04:35
Danilo
Od iranskog oruzja i krvolocnih iranskih mudzahedina stradali su mnogi Srbi u R.Srpskoj.
Zato o Iranu,vjernom savezniku Sarajeva,mi,Srbi,u Srpskoj razmisljamo kao o neprijatelju.

Posto su SAD i EU isto tako neprijatelji srpskog naroda,ne mogu navijati ni za jedne,ni za druge.

Zato kazem,ako im se ratuje,neka ratuju,samo da nas puste na miru.

Da ima Boga,izgubili bi i jedni i drugi.
Preporuke:
7
2
15 četvrtak, 21 jul 2011 07:04
David Novaković
@Marko Gay

Zato živimo u svetu gde 14 posto poluacije (koja pripada takozvanom zapadnom svetu tj. ''vašoj kulturi'') drži 73 posto svetskih prihoda. U svetu gde dominira vaša kultura a gde se kupuju zlatni avioni dok negde umiru deca zbog nedostatka vode. Na ''vama'' je najveća odgovornost sobzirom da imate i najveću moć. Afrika, sa ostatkom čovečanstva ne želi da živi u ovom svetu.

A ako mislite da se prave bespilotne letelice ili da se vode ovi ratovi zarad prava homoseksualaca, živite u velikoj zabludi. Silno ubijanje koje traje od nastanka čovečanstva ima za cilj da uspostavi prevlast jedne grupacije. Tako je i sada. Vojno se održava raspali kapitalistički sistem.

Da li ste se nekad zapitali da možda homofobija proističe iz siromašstva?
Preporuke:
6
1
16 četvrtak, 21 jul 2011 09:52
@Marko Gay
ili bili socijalno bojkotovani kao u Srbiji.
Da ne bi bili socijalno bojkotovani kao u Srbiji Marko mozda je resenje da svi u Srbiji budemo pederi.Da li bi onda bio srecan i zadovoljan i ne bojkotovan socijalno.
Preporuke:
5
0
17 četvrtak, 21 jul 2011 13:28
Marko Gay
@ David Novaković

Da li ste se nekad zapitali da možda homofobija proističe iz siromašstva?


To bi verovatno i Marks rekao. Medutim, kako objasniti neverovatan ekonomski uspeh Kineza? U Maleziji, Tajlandu, Singapuru i drugde, Kinezi cine “najvisu klasu” ekonomski iako nemaju svuda politicku vlast. U SAD su jedna od ekonomski najuspesnijih etnickih grupa. Zar nije to primer uticaja specificne kulture na ekonomski uspeh?

Iako je bila doslovno sravnjena sa zemljom, Nemacka je sada medu ekonomski najrazvijenijim zemljama iz cijeg glavnog grada se s gay parade ushiceno javlja Vedrana Rudan. Jugoslavija i Grcka su medutim ekonomski zaostajale. Cim je u Jugoslaviji pozlata socijalisticke retorike otpala, ispod se pojavilo njeno pravo drustvo: duboko patrijarhalno, religiozno, rasisticko (Romi) i – ekonomski neuspesno. Kako objasniti ovolike ekonomske razlike izmedu zemalja koje su sve primale americku ekonomsku pomoc, ako ne kulturom?
Preporuke:
0
5
18 četvrtak, 21 jul 2011 13:54
Marko Gay
@ David Novaković

U svetu gde dominira vaša kultura [...] umiru deca zbog nedostatka vode.


Golo prezivljavanje se svima mora obezbediti, jer glad moze dovesti do radikalne neposlusnosti (revolucije, pobune...) i ugroziti sistem.

Pogotovu je to tacno za youth bulge zemlje kao Egipat, gde ima mnogo mladih muskaraca izmedu 15 i 36 godina (iz kojih se svuda u svetu regrutuju skoro sve ubice, ali i revolucionari).

Medutim ako stanovnici Srbije zele da osim golog prezivljavanja i poneke radosti imaju i znatno vise (tj da upotrebim srpski zargon, da zive kao ljudi, a ne tek da zivotare) s tim se ne slazem, jer taj visak pripada nama, mi naime od njega zivimo. Osim toga, poslusniji su bez tog viska.

Takode, vazno je obezbediti nadu u bolji zivot, jer ljudi koji se nadaju se ne bune, kao sto se stanovnici Srbije nadaju da ce dobro ziveti kad udu u EU.
Preporuke:
1
5
19 četvrtak, 21 jul 2011 14:01
Marko Gay
@ David Novaković

A ako mislite [...] da se vode ovi ratovi zarad prava homoseksualaca, živite u velikoj zabludi.


Ratovima se sve brani, i nas ekonomski interes i nasa kultura. Koju svakako ne cine samo “gay prava” nego i veca ravnopravnost zena, manje oslanjanje na porodicu, individualizam, slabije pokoravanje autoritetima itd.
Preporuke:
0
8
20 četvrtak, 21 jul 2011 14:53
Nenad Pivaš
@Danilo

Potpisujem vaš komentar. Srbiji bi odgovarao rat Amerike i Irana. Poželjan ihod rata je pirova pobeda Amerike. To znači pobedu Ameriku, ali pobedu koja će toliko mnogo da ih košta da nakon toga ne mogu da pobede više nijednom. Sa druge strane bila bi uništena zemlja koja je tokom 90ih pomagala Izetbegovića, a danas gradi dobre odnose sa neoosmanskom Turskom. Dovoljno da se otvori šampanjac!
Preporuke:
6
1
21 četvrtak, 21 jul 2011 23:55
David Novaković
@Marko Gay 1
Amerika je postala super sila zahvaljujući svom geografskom položaju. Bile je pošteđena nacističkog razaranja, nakon rata je davala određenim zemljama pomoć i kredite koje su zbog tog uticaja prihvatile američku kulturu i na neki način je proširile i ojačale. Američka ekonomija je postala jaka zahvaljujući odsustvu konkurencije. Naravno zbog tog jakog ekonomskog položaja razvila se i kultura, pa sada imamo Holivud kao globalni fenomen. Ekonomija je dovela do uspostavljanja globalne hegemonije u šta spada i jačanje kulturnog uticaja. Nemačka je takođe za vreme vladavine Hitlera u predratnom periodu bila ekonomski i vojno jaka iako je imala dosta slabiju kulturu zbog ideoloških progona.
Prema tome duboko grešite ako mislite da živite u svetu koji je nadmoćan zbog kluture. Prvo se osigura vojni i ekonomski primat pa tek onda kulturni. To je zapad i uradio. Sutra kad nestane vaša prevlast pašće i uticaj vaše kulture.
Preporuke:
2
0
22 petak, 22 jul 2011 00:05
David Novaković
@Marko Gay 3

Vi ratovima pljačkate. Ako je već tako prestanite da budete licemerni i ne pričajte o tome kako Amerika i njeni saveznici ''šire demokratiju'' po Iraku, Avganistanu, Jugoslaviji, Libiji itd.

Vi ste ubice i slabiji ste od ostatka čovečanstva. Zato se koristite Gebelsovom propagandom jer znate da ako svet ustane neće biti tih letelica koje će zasutaviti propast vašeg imperijalističkog društva. Sada dolazi do raspada vašeg sistema i više neće biti dovoljno pljačkati male zemlje. Vidićemo kako će se hrabra američka vojska, sa homoseksualcima u svojim redovima pošto je Obama dozvolio da i oni služe(dont ask dont tell) jer i američki narod sve više uviđa gde dosadašnja politika vodi i neće više mladići o čijim pravima vi pričate da idu i ubijaju po pustinjama da bi prehranili svoje porodice, usprotiviti jednoj Kini. Hoćete li nju napasti da bi otplatili svoj dug. Nećete jer ste kukvaice. U srži zapadnog sistema je da veliki jedu male. To je protiv svih načela čovečnosti.
Preporuke:
3
0
23 subota, 23 jul 2011 01:18
SANDINISTA
ضد حملات هوایی دفاع مبراکب-čestitka PVO R.G.I.R. Irana,i želim im i dalje dobar vid i sigurnu ruku.
Preporuke:
0
0
24 subota, 23 jul 2011 01:31
CYBER GOOSLAR
Takode, vazno je obezbediti nadu u bolji zivot, jer ljudi koji se nadaju se ne bune, kao sto se stanovnici Srbije nadaju da ce dobro ziveti kad udu u EU.

Ovo što sam naveo je nažalost tako porazno tačno.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner